Лабораторна робота 5


Тема: Мережеві офіси. Сервіси спільного редагування документів.

Мета: ознайомитися із можливостями застосування у науковій діяльності мережевих офісів, навчитися створювати та використовувати документи Google.
Література
1.  Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров ; под ред. Е. С. Полат – 2-е изд., стер. – М. :Издательский центр «Академия», 2005. – 272 с.
2.  Гуревич Р. С. Інформаційні технології навчання: інноваційний підхід : навчальний посібник / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, Л. С. Шевченко ; за ред. Гуревича Р. С. – Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2012. – 348 с.
3.  Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; головний ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
4.  Хуторской А. В. Современная дидактика : учеб. пособие. 2-е изд., перераб. / А. В. Хуторской. – М. : Высш. шк., 2007. – 639 с. : ил.
5.  Использование интернет-технологий в современном образовательном процессе. Часть III. Инструменты сетевого взаимодействия / Сост. Ю. В. Ээльмаа. – СПб. : ГОУ ДПО ЦПКС СПб «Региональный центр оценки качества образования и информационных технологий», 2010.  72 с. – [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://window.edu.ru/resource/983/78983.
Завдання 1. Обговорення парами


Придумайте і запишіть приклад використання сервісу Диск Google на занятті.
Під час виконання самостійного завдання на уроці вчитель може створити для учнів документи в яких будуть міститись завдання. Учні будуть їх виконувати, а результати оформляти в іншому документі, відправляти вчителю для його редагування.
Придумайте і запишіть приклад використання сервісу Диск Google в науковій діяльності.
 Можливості Диск Google дозволяють працювати з документом на будь-якому комп’ютері, з’єднаному з мережею Інтернет. За допомогою даного сервісу можна редагувати документ спільно з науковим керівником.
Придумайте і запишіть приклад використання сервісу Диск Google в роботі науково-методичного об’єднання.
 Можна ділитися розробками та методичними рекомендаціями.
Придумайте і запишіть приклад використання сервісу Диск Google в управлінській роботі.
 Директор фірми таким чином в одному документі може зібрати всю інформацію про свої філіали, створити документ, в якому кожний підрозділ повинен вносити свої дані.
І Відповіді на контрольні запитання 
1 Як скористатися сервісом Диск Google ?
Відповідь: Даний сервіс дозволяє:
• створювати в Інтернеті документи, електронні таблиці та презентації, а потім переглядати і редагувати їх з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету;
• систематизувати документи за допомогою папок у сховище документів Google;
• експортувати створені файли на комп’ютер;
• завантажувати вже готові файли з комп’ютера і розміщувати їх в сховище документів Google;
• опублікувати документ у вигляді веб-сторінки або розмістити в своєму блозі;
• надавати доступ до редагування або перегляду документів іншим користувачам;
• в режимі реального часу редагувати документ одночасно кільком людям;
• спільно переглядати презентації;
• обмінюватися важливими документами, таблицями та презентаціями між співробітниками компанії або колективу.
 2 Як можна використовувати сервіс Диск Google в педагогічній практиці?
Відповідь: Під час виконання самостійного завдання на уроці вчитель може створити для учнів документи в яких будуть міститись завдання. Учні будуть їх виконувати, а результати оформляти в іншому документі, відправляти вчителю для його редагування.
3 Якими правами володіє редактор документа?
Відповідь: Редактор  може:
• редагувати документи, таблиці та презентації;
• запрошувати або видаляти інших співавторів і читачів (якщо власник дав їм дозвіл на ці дії).
• експортувати копію документа, таблиці або презентації на свій жорсткий диск.
4 Які документи можна створити в середовищі Диск Google ?
Відповідь: Текстовий документ (команда Документы), документ електронної таблиці (команда Таблицы), презентацію (команда Презентации). Виберіть пункт Документы і натисніть в правому нижньому кутку на кнопку з позначкою «+». 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога